poniedziałek, 25 listopada 2013

*Pierwszy post tamtamtaram*

Hej, więc witajcie na moim blogasku : ] Więc tak jestem dziewczyną, mam 13 lat i na blogu będę nelsonikiem. Więc będę tutaj dodawać fociszki swoich modeliniaków, i nie tylko. Kiedys miałam już bloga i miałam troszkę obserwatorów, jednak cos mi odbiło i usunęłam, czego bardzo żałuję, no cóż. Po ok. rocznej przerwie powracam do modelinowej częsci blogspotu. : ] Więc myslę, że ciepło mnie tutaj przyjmiecie :D Dodawajcie się proszę do obserwatorów, aby byc na bierząco z moimi postami :>

Dzisiaj skromnie, ponieważ pokarzę wam tylko jedną rzecz, a jest to taki uroczy trocik, z kawałkiem i łyżeczką na talerzyku.



Pozdrawiam, Nelson

7 komentarzy:

  1. Śliczny ten torcik. Będziesz dodawać jakieś rzeczy które robisz sama?
    Wiesz takie DIY itp.
    http://awaterheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super torcik, bedę tu wpadać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tort będę obserwować i zapraszam do mua http://bizkitkowabizutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faustyna, czy to Ty? :D
    Śliczny tort. : ) Powodzenia w prowadzeniu nowego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny torcik :)

    pozdrawiam,
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyłączyłam weryfikację obrazkową.
Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz.
To dla mnie mega motywacja. :]

Podawajcie linki swoich blogów, to chętnie was odwiedzę. :D
Tak obserwacja, za obserwacje tylko ty zaobserwuj pierwsza XD