wtorek, 26 listopada 2013

*Drugi post tamtararam*

Witajcie znowu na moim blogu :]
Ze względu na to że mam porobionych dużo zdjęć moich starych modeliniaków, będę narazie dodawała posty codziennie lub co dwa dni ;3 Tak w ogóle, to dziękuje wam za 5 obserwacji hihihi :D Nie wiecie jak się jaram :D
Ahhh dzisiaj wróciłam ze szkoły nawet wczesnie bo o 13:40, ale byłam taka zmęczona że leżałam w łóżku dobrą godzinę :D Teraz zebrałam się żeby napisać posta i obrobić zdjątka :p Ogólnie to wybaczcie mi pisownię ale zalałam sb klawisze w laptopie i nie działa mi wykrzyknik nawias itd. xD
Co do wyglądu bloga, niedługo się zmieni :]
Dzisiaj mam dla was dwie pracki torcika [fuu] i tartę ;p





Muszę wymislić bardziej ambitniejsze nazwy postów XD
Pozdrawiam, Nelson.

7 komentarzy:

  1. Świetny ten różowy torcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten torcik jest cudowny!
    Bardzo prosiłabym o kliknięcie w baner sheinside u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie realistyczne <3 Masz talent :)
    obserwujemy?
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace. : )
    Wracanie ze szkoły po 13.. Tęsknie za tym. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko 2 razy w tygodniu 13;40, a tak to wracam o 15 ;cc

      Usuń
  5. Prześliczne rzeczy tu robisz ^^

    OdpowiedzUsuń

Wyłączyłam weryfikację obrazkową.
Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz.
To dla mnie mega motywacja. :]

Podawajcie linki swoich blogów, to chętnie was odwiedzę. :D
Tak obserwacja, za obserwacje tylko ty zaobserwuj pierwsza XD