czwartek, 23 stycznia 2014

Zakupy na kreatywny stragan :)

Hej, więc przychodze po miesięcznej, wcale nie planowanej przerwie. Od razu przepraszam za brak postów, niechęć do lepienia, szkoła, sprawdziany, kartkówki! -.- czekam na ferie :( nienawidze chemii :(

Więc jak to pisze w tytule dzisiaj pokaze wam zakupy z tego sklepu i małą recenzje.
 
Więc wszystko razem:


Paczka doszła bardzo szybko czekałam tylko 3 dni, przyszla nienaruszona w kopercie bąbelkowej :)

Na początek rzeczy z których bardzo jestem zadowolona. Jak narazie :) fimo liquid 50 ml, jest maly xD sadzilam zr bd wiekszy xd no ale to szczegół :) i krem do  modeliny, zobaczymy jak się sprawdzi, narazie wziełam tylko jeden, bo juz nie chcialam meczyc sie z silikonem niepasujacymi tylkami, smrodem i wszytkim nim uwalonym ;)  
Najbardziej zadowolona estem z koncowek pasujacych do tego kremu, kiedy wygralam je w konkursie a teraz mi sie przydadza ❤️

Modelina fimo, czekoladowa, 2x brazowa i miętowa ;) w bardzo fajnej cenie bo tylko 7,80 jak w empiku kosztuje 9 zl :)
  Haczyki, zawieszki i 30 szt silikonowych wtyczek do telefonu, z ktorych rowniez jestem b. zadowolona 1,25 za 10 szt, gdzie w sklepiku placimy 1 zl za sztuke ;)

Kokardka, maly liquid dla kolezanki, duzy patyczek i foremka ktora tez jest bardzo fajna, jednak tez myslalam ze bedzie wieksza, ale ta tez jest super :)
 

  
I cos z czego naprawde sie ucieszylam, duzo gratisow za które baaaardzo dziekuje :))) <3
Dostalam 3 patyczki fimo, zawieszke i 2 breloczki :) jeszcze raz b dziekuje ;)


To by bylo na tyle, jestem bardzo zadowolona z zakupow, jak narazie jest to moja ulubiona strona z ktorej zamawialam, i zamowie jeszcze na pewno;) Bardzo polecam!!! ;3

http://kreatywnystragan.pl/

2 komentarze:

Wyłączyłam weryfikację obrazkową.
Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz.
To dla mnie mega motywacja. :]

Podawajcie linki swoich blogów, to chętnie was odwiedzę. :D
Tak obserwacja, za obserwacje tylko ty zaobserwuj pierwsza XD