środa, 27 listopada 2013

*Babeczki, muffinki, cupcakesy*

Witam. :] To kolejny post który dodaję z dnia na dzień. Jutro raczej nie pojawi się post, no chyba że cos ulepię, ale najbliższy post przewiduję w piątek. Dzisiaj zwolnili nas z ostatniej lekcji, więc znowu wróciłam ok. 14. Na szczęscie mielismy nawet luźne lekcję więc bez stresu. Niestety... jutro czekają mnie 2 pierwsze matmy [ godzina wych + matma ] ale nasza pani robi 2 matmy -.- Ogólnie mamy się nauczyc obliczać procent danej liczby w pamięci... Trochę rozumiem, a trochę nie xd Ktos to rozumie i mi wytlumaczy? :D No i oprócz tych 2 matm i pytania czeka mnie chemia.. Niby fajny przedmiot, ale nasza pani ohohoh.. Jak już pyta to nie z ostatniej lekcji, tylko od początku roku.. od 1 lekcji.. No więc ehh.. Jutro czeka mnie kartkówka na która nic się nie uczyłam.. Oprócz tego jeszcze historia i fizyka -.- -.- -.- NO NIE.. Z historii kartkówka, na którą też nic nie umiem a z fizyki to raczej nic, bo dzisiaj mielismy sprawdzian, który poszedł mi całkiem dobrze :D Nie wiem możliwe że was zanudzam, ale ja tam lubię pisac :3
Dzisiaj mam dla was naszyjnik z babeczką zrobioną wieki temu, jednak nadal ją lubię.. :3
[ i ta krzywa, własnoręcznie lepiona podstawa XD ]





pięknie poukładałam te zdjęcia hah xd
Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. Kurde , piękne rzeczy tworzysz z modeliny *.* Oglądałam Twoje wcześniejsze posty i widzę , że posiłkujesz się półfabrykantami typu talerzyki itp... Może zaopatrz się w foremkę silikonową do robienia podstawek babeczek ^^ (bo wiem, że coś takiego w necie można kupić)

    KLIK - Konkurs, a do wygrania zakupy w OASAP.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :*
      wiem, wiem ale ta babeczka była lepiona dosyc dawno więc nie miałam takich luksusów XD

      Usuń
  2. Modelina , nigdy nie miałam do niej rąk , zazdroszczę talentu , fajne babeczki , ty robisz sobie sama biżuterie w sklepie musiałabyś pewnie zapłacić 15 zł albo więcej , zazdrość .

    http://nellynuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny blog ! ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż. Poklikała byś w baner u mnie na blogu ? :) Jeżeli tak daj znać odwdzięczę się !
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, fajne rzeczy lepiej :) Zaobserwowałam ;)
    Może chciałabyś jakiś nagłówek? Mogłabym zrobić. Jak chcesz to pisz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog :) i notka :3
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA 2 BONY NA UBRANIA :
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=684980341532488&set=a.488136434550214.112565.487230331307491&type=1&theater&notif_t=photo_comment

    OdpowiedzUsuń
  6. ale slodkie babeczki mm ;))
    Jeżeli ci się spodoba, to może zostaniesz na dłużej? :)
    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu! Jakie śliczne! :D Słodka. :3

    Pozdrawiam.

    http://www.aiviloblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam pojęcia jak ktoś może mieć taki talent!
    ________________________________
    jestem tu pierwszy raz ale poprzeglądałam i poczytałam posty i mogę powiedzieć tylko jedno słowo "wow!" naprawdę super piszesz i ogólnie blog jest super!!!!
    __________________________________
    obserwacja za obserwację?
    jeśli tak to ja już obserwuję u ciebie.
    zapraszam: majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna. : ) I do tego śliczna kolorystyka. : )

    OdpowiedzUsuń

Wyłączyłam weryfikację obrazkową.
Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz.
To dla mnie mega motywacja. :]

Podawajcie linki swoich blogów, to chętnie was odwiedzę. :D
Tak obserwacja, za obserwacje tylko ty zaobserwuj pierwsza XD