niedziela, 1 grudnia 2013

December. ♥



W końcu grudzień... Czy tylko ja go nie czuje? Według mnie w grudniu powinny być już zasypane sniegiem domy, ulice, powinno byc -10 stopni na dworze.. A co jest? Pogoda jak w październiku, nie zimno ale nie ciepło.. ;c Post przywidywałam w piątek a pojawił się w niedziele xd hah jakos mi tak dni szybko zleciały, wybaczcie :D Ogólnie to mam zanik weny twórczej no i w ogóle ;c jutro szkoła i moja patologiczna klasa jezuuuu ;// mamy w klasie takich 4 chłopaków, którzy cały czas cos wyprawiają, a to cos ukradną, to komu co podrzucą -.- jednym słowem MASAKRA. Nasza pani już nie wytrzymuje, mamy kary na wszystko, dyskoteki, wycieczki itd.. Więc gdy 6 grudnia wszystkie klasy pojadą na wycieczki do kina, na lodowiska itd, nasz cudowna klasa 1c będzie siedzieć w szkole na matematyce z naszą panią :]] Wypisac się nie wypiszę bo za fajne osoby i nauczyciele są, no więc tylko czekać aż ich wywalą :3 Dobra dobra, nie zanudzam, dzisiaj taki reniferek - piercionek muszę zrobic z niego :D i takie ciasto czy co to tam jest :p
[ przepraszam za słabe zdjęcia ]





 Pozdrawiam, Nelson.



2 komentarze:

  1. Ja już zaczęłam się załamywać, że grudzień, a śniegu nie ma, ale akurat w mikołajki zaczął padać. Miły prezent. ; )
    Słodki renifer. : )

    OdpowiedzUsuń

Wyłączyłam weryfikację obrazkową.
Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz.
To dla mnie mega motywacja. :]

Podawajcie linki swoich blogów, to chętnie was odwiedzę. :D
Tak obserwacja, za obserwacje tylko ty zaobserwuj pierwsza XD